fredag den 5. marts 2010

Velkommen




Efter mange års venten, lykkedes det endelig... Jeg er igen blevet bådejer :)
Billede af båden, dog med det gamle team navn, det vil bliver fjernet og det nye navn
Team Sanika, vil blive sat på.


Der er blevet søgt meget på nettet, læst en masse og mange nattetimer er blevet brugt på projektet.. For at gøre en lang historie kort, så faldt valget på en brugt Ryds 600 Big Fish fra 1998, hentet i Sverige. Der er alt i udstyr på den, dog er det ikke af nyere dato, så det bliver langsomt men sikkert skiftet ud.. Planen er et setup med en HDS 7 combi og en HDS 10 plotter + radar. Mere om det projekt senere.. Har skiftet traileren ud, det var kun en 1500 kg , så der var klart overvægt på den.. valget af ny trailer faldt på en 2700 kg boogietrailer, som jeg forventer mig meget af... Der er stadig lidt justerings arbejde med den, men ellers ser det rigtig godt ud. e
Fartøjet ser ud til at ligge rigtig godt på den..
Der er en masse planer og projekter , som jeg skal igang med, inden den bliver sejlklar, men det er vist heller ikke lige muligt at komme i vandet, herover i det store mørke jylland.
En af projekterne er bestemt, det meget berygtede selvlæns som Ryds 600 er udstyret med.
En ide er på tegnebrættet, også mere om det senere..
Som " ny " i faget, så har jeg naturligvis fået indkøbt grej, kølekasse, net, diverse endegrej ( og min gamle grejkasse, er fundet frem igen, der lå sku mange gode sager i den )
Glæder mig meget, til at teste de nye rovex hurricane trolling stænger og Ugly Stik dipsy stænger.. Naturligvis monteret med sg47lca hjul.
Man er sku som et lille barn igen. Det her er bare meget bedre en juleaften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar