søndag den 15. maj 2011

Status

Når man skal gøre lidt status over fangster siden trolling Master Bornholm , så har der været 25 laks / ørred i båden.
Hvilket må siges at være godkendt :) hvis fangsterne fortsætter sådan , så kan jeg ikke klage , hvilket jeg heller ikke gør :) indtil videre har jeg fået det optimale ud af båden og jeg er meget glad for Rydsen.
Fantastisk båd type.
Tak til Peter fra Palby , for opdatering og indstilling af min radar. Håber den spiller nu , skal teste den under rolige forhold , her inden for kort tid. Er der nogen problemer med den , så får du en service opgave på den Peter :)
Som jeg nu lærer båden bedre at kende, så er der nogle ting som jeg skal have kigget på.
Eks er det kun den ene højtaler i sonic hub systemet der spiller , så måske er det derfor vi fik flest fisk i den ene side :) de blev jo skramt over i den anden side. Skal også have kigget på min brandstof måler , den har sku sin egen vilje. Har dog en lowrance fuel sensor installeret, men har ikke her sat mig ind i brugen af den. Så er der lidt med power trim, som nok trænger til lidt service. Og så lige det ekstene håndsæt til vhf radioen, som også lige skal have et check , evt byttes.
Men ellers så virker alt det andet som er lavet ved båden ( og det er sku en del ) super godt.
Det spiller bare. Så stor ros til Lars for det arbejde, som han har udført. Han er herned udnævnt til 1. Teknikker på Rydsen :)

Ved ikke lige hvornår jeg kommer ud og sejle igen, men tror det bliver en tur på Lillebælt, der skal sku være fisk.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Hej Henrik.

    Du er velkommen til at tage med mig og junior til vestkysten fredag. Det bliver vadefiskeri fra kysten efter hvarrer. Jeg har tobiser. Så kan vi evt. finde en weekend, hvor der skal trolles nogle fede havbasser i bæltet.Men lige nu,er det hvarrer der rykker, når man nu ikke er på laksfiskeri....

    SvarSlet