torsdag den 23. september 2010

Radar fortsat

Radar fortsat :)
Regner med at være klar til polering i næste uge, hvis alt går vel.
Targabøjlen vippes bagud, ved at løsne 4 bolte.. Det tager under 5 min for en mand.
Når bøjen er oprejst og den står på trailen, er der ca. 4 meter til toppen - fra bund til top af den monterings bøjle, der sidder derpå, så man skal ikke lige møde en bro med den oppe..

Her under ses den omtalte bøjle, over beslaget til radaren.

Der kommer lanterne i toppen af bøjlen og der bliver monteret AIS antenne osv. Evt en søgeløgte med fjernbetjening, som så også kan bruges som arbejdsbelysning.

2 kommentarer:

  1. Hej Henrik, Det ser godt ud, det vil du blive glad for det var jeg da jeg fik min, lige et spørgsmål har du lavet huller til at trække ledninger i så de ikke skal uden på tagaen,jeg lavede nogle ovale i min trukket alle ledninger igemmen den og har monteret lanternerne top/side på den, samt spot til dæklys,kan maile nogle billeder til dig hvis du vil se hvordan min ser ud hvis du vil have det.

    SvarSlet
  2. Hej Allan...
    Ja der er lavet huller til ledninger, så de ikke skal ligge på siden af bøjlen :)
    Du må meget gerne maile , billeder til mig af dit setup :)

    Ser frem til at høre fra dig..

    Hilsen Henrik

    SvarSlet