fredag den 25. februar 2011

Trollingbar + trækasse

Skal til og igang med vedligeholdelse af min trollingbar og kassen under på min Ryds 600 BF, men i den forbindelse kan jeg se at den ene plade, har kendt bedre dage. Den skal skiftes og det haster, for at jeg kan komme videre med projektet.

Er det en der kender en tømrer der ligger inde med teak træ og kan lave en " kopi " af den gamle plade.

Info om plade: 1970*220*18

Alternativt , kan man bruge østen finer ? sådan en plade er til at komme til for penge og under alle omstændigheder, så har jeg owatrol D1 og D2, som skal smøres ud over hele baren og kassen...

Jeg bor omkring Silkeborg.

Kontakt mig ved at smide en kommentar :)



1 kommentar:

  1. Hej Henrik. jeg kunne godt lave din bar i masiv Mahogni,Men du bor sku lidt langt væk,Du skal henvende dig hos et snedker værksted der laver vinduer de laver dig en masiv planke for få penge,den holder for evigt bare med lidt olie. Hilsen Rasmus. Team Såhugdog II
    61635390

    SvarSlet