fredag den 29. marts 2013

Ny lygtebom til Rydsen

De gamle lygter på min Variant 2700 kg trailer var mere eller mindre færdige.
Har egentlig aldrig været særlig tilfreds med elsystemet på den trailer, mener ganske enkelt at det er for dårligt lavet , til en trailer som jeg ellers er RIGTIG godt tilfreds med.
Men det er vist mere eller mindre standart , så det afviger vel egentlig ikke fra andre trailere.
Fred være med det.
Det er en god kammerat som har lavet den, alle lygter er skiftet og alle markeringslygter på siden at traileren, er gennemgået og renset mm.
Bom er lavet i 2 mm alu og er en del lettere end den gamle.


Så kan man også sætte kryds ved den opgave :)

1 kommentar:

  1. Ser du begynner å bli klar til TMB. Ser frem til å ta en øl sammen . I dag reiser Aslak og meg til Simris for å fiske med Martin.Blir den første ture min i år så jeg ganske fiske kåt nå...

    SvarSlet