mandag den 11. juli 2011

Knudsø

Fik nogle timer på vandet sammen med Lars idag..
Måler var knudsø.
Satte båden i Ry marina, der skal man så lige være klar over , at der er bom kort, som skal lejes - Det koster så lige 200 kr !!!!!+ Depositum ( ok til det ) , men at give 200 kr for kort til bommen er sku røveri..
Tricket for dem , består i at man skal leje kortet og det er minimum 2 dage ! så i mit tilfælde, hvor jeg reelt kun behøver at bruge kortet en dag og så aflevere det igen, så bliver man lige opkrævet for en dag ekstra ... Det er fandme usselt :(
Nå men fiskeriet var sløjt ihvertfald trolling delen.. Men vi fik da fisk !!!! det er sku længe siden , at jeg har kunne sige det.

Stacker med 3 stænger :)

Lars med gedde.


Og ENDELIG undertegnede med 6 kg's gedde.
Vi var så godt som på vej i havn, da vi lige skulle prøve at kaste med et par gummi jigs.
På et kvater , sådan ca. fik jeg selv 2-3 pæne aborre og denne gedde :) det var faktisk en hel fornøjelse, at fange noget igen og slippe dyret fri igen :)

 

2 kommentarer:

  1. Hej Henrik
    Kan du godt komme under broen med din båd til Knudsø, jeg prøvede i efteråret, og min targabøjle kunne ikke være der i højden.

    SvarSlet
  2. Hej Lui.

    Ja jeg kan nemli ligge min targabøjle ned...
    Så når man ligger den ned, og trimmer motoren helt op, så går det lige..

    Hilsen Henrik

    SvarSlet